Beauty | Kappersbezoek en Syoss haarverf

20151010_105051-horz

Het werd weer eens tijd dat ik een bezoekje bracht aan de kapperszaak. Ik zat er al een tijd aan te denken maar wist niet wat ik nu precies wilde. Ik vond m’n eigen haarkleur toch ook wel weer mooi, maar wilde ook donker. Ik vond m’n kapsel wel fijn zitten, maar wilde ook iets anders. Dilemma’s, dilemma’s! Uiteindelijk heb ik de stap maar gezet. Ik heb mijn haren laten knippen bij Yes! Salons en m’n haar is geverfd door mijn lieftallige moekie, die een Syoss haarverf gebruikte.

20151010_164524-horz

Met mijn kapsel ben ik enorm blij. Op de foto hier boven is het nog niet geverfd, trouwens. Er moest wel duidelijk een stuk af maar dit zie je vaak niet aan de achterkant. Ook moest ik weer eens een pony laten knippen. Dit komt omdat ik een vrij ‘hoog’ voorhoofd heb. Ik heb wat kunnen spelen met m’n haar om dat te verdoezelen maar een pony is natuurlijk nog het meest ideaal. En had ik even geluk dat ik een kapster had die met hetzelfde probleem zat, en precies wist wat er gedaan moest worden.

Haren thuis verven doe ik al heel lang dus dit was geen enge eerste indruk voor me. Alleen de kleur was iets wat ik nog nooit geprobeerd had, namelijk “Black Berry Mix”. Op de verpakking leek het vrij paars. Dat vind ik wel mooi, een mix was donkerbruin en iets roods of paars, want dat geeft altijd een mooie gloed. Maar je weet natuurlijk nooit wat je kan verwachten!

  20151011_164747

De kleur pakte heel mooi uit. Voorheen ging ik altijd naar dezelfde (dure) kapper omdat die mijn perfecte kleur in het systeem had staan. Maar dit komt er toch wel héél dichtbij in de buurt, en ik ben er enorm blij mee. Zowel met m’n kapsel als m’n kleurtje. En had ik ook nog het geluk dat de Etos een 2 voor €16,- actie had voor deze verf, waardoor ik nog een back-up heb voor over een paar weken!

Verf jij thuis je haren of laat je dit bij de kapper doen?

Love,
Kiki.

2 gedachtes over “Beauty | Kappersbezoek en Syoss haarverf

Geef een reactie

