Review | p2 Volume Gloss Gel Look polish “060 happy bride”

p2 1

De zon begint meer en meer te schijnen, en dus is het tijd om het puur natuur op mijn nagels om te wisselen voor een vrolijk en zomers kleurtje. Ik weet dan al meteen welke ik pakken moet. Vandaag laat ik je één van mijn favoriete nagellakjes zien, namelijk “happy bride” van het Duitse merk p2 Cosmetics. En ik vertel je natuurlijk ook waarom!

p2

p2 is een merk uit Duitsland dat enorm goedkoop maar ook heel fijn is. Het nadeel is natuurlijk dat de producten niet in Nederland verkrijgbaar zijn. Ik heb ook nog geen webshops e.d. gevonden waar ze p2 verkopen, helaas! Deze nagellak heb ik vorig jaar gekocht toen ik in Duitsland was. Ik had toen al zoveel goeds gehoord over dit merk, dat ik in de DM snel wat uit het schap graaide om uit te proberen. En ben ik toch blij dat ik dit potje ook had meegenomen!

De verpakking is lekker stevig. Het potje waar de nagellak in zit is van stevig glas en ik vind de vierkante vorm ook leuk. Het geeft dit product een betrouwbaar uiterlijk; ook al is hij goedkoop, hij zal niet snel stuk gaan. De dop is zilverkleurig en het kwastje waarmee je de lak aanbrengt is niet veel anders van andere nagellak. Gewoon een makkelijk en breed kwastje.

p2 2

“happy bride” is zo’n lief kleurtje. Ik zou het beschrijven als een hele lichte koraal- of perzikkleur. In sommig licht lijkt het heel lief lichtroze, in ander licht weer knallender. Het is dus sowieso al een lekker veelzijdig kleurtje.

Met twee laagjes dekt de nagellak prima. Hij heeft een glossy finish zoals de verpakking al had beloofd en hij blijft lekker lang zitten. Ik kan minstens drie dagen van deze lak genieten voordat dat hij begint te brokkelen bij de randjes. Tenzij… Ik weer zo slim ben geweest om ergens hard tegen aan te stoten of onder te friemelen met m’n nagels.

p2 3 p2 4

Ik ben echt dol op dit kleurtje en het feit dat ik hem nu voor het tweede jaar op rij uit de kast haal, bewijst dat wel. Het is een vrolijk maar toch subtiel kleurtje dat goed past bij de zomer en zelfs ook bij de lente (mocht de zon toch weer gaan verdwijnen, haha). Ook al is hij zo goedkoop, echter wel moeilijk te verkrijgen, de nagellak blijft lang zitten zodat de zomer op je nagels ook lekker lang blijft hangen.

p2 Volume Gloss Gel Look polish €1,95 | Verkrijgbaar bij DM in Duitsland.

Welke kleur draag jij momenteel op je nagels?

Love,
Kiki

2 gedachtes over “Review | p2 Volume Gloss Gel Look polish “060 happy bride”

Geef een reactie

