Personal | Jam van het moment!

https://www.flickr.com/photos/54939367@N00/3747461106/

Beetje flauw dat plaatje daar, want ik ga het namelijk hebben over muziek, haha. Het leek me leuk om eens te delen wat voor liedjes ik de laatste tijd het meest afspeel. Mijn muzieksmaak is vrij breed, maar de laatste tijd neig ik een beetje naar alles wat maar upbeat is. Nummers die me niet stil laten zitten in mijn stoel, die deuntjes bevatten die de hele dag in je hoofd blijven zitten, en waar je even lekker los op kan gaan. Met de zomervakantie bijna voor de deur mag dat ook wel!

Adam Lambert – Ghost Town
Ah, wat is dit een heerlijk nummer. Het hele album (The Original High) is eigenlijk prachtig! Toen het nummer net begon dacht ik: “Oh.. weer een ballad?”, maar ik was knap verrast door de beat die insprong. Heerlijk om mee te bewegen en te zingen. Bovendien vind ik de tekst ook echt iets moois hebben.

Namie Amuro – Stranger
Ik luister eigenlijk niet enorm vaak naar Engelstalige muziek, dus het is geen verrassing dat een nummer van Namie’s nieuwste album hier tussen staat. Stranger is zo’n lekker nummer, van de beat tot de zang, alleen jammer dat er geen volledige videoclip van online staat. De volledige versie van het nummer is te vinden op het album of op SoundCloud. Ik raad ook echt aan om de videoclip van Golden Touch te bekijken (of beter gezegd: er aan mee te doen). Die is zo schattig!

The Wombats – Give Me A Try
Ook bij dit nummer geldt dat het hele album fantastisch is. Vooral dit nummer, omdat het een vreselijk schattig videoclip heeft die gepaard gaat met een leuke, vrolijke tekst. We zijn denk ik allemaal wel bekend met apps zoals Hot Or Not en Tinder. Deze clip laat het op zo’n grappige manier zien. En het is natuurlijk een enorm lekker nummer; altijd leuk als bandjes voor een wat vrolijker geluid gaan!

Wat is jouw hit van het moment?

Love,
Kiki.

Bovenstaande foto: JAM !! door Methos09

2 gedachtes over “Personal | Jam van het moment!

Geef een reactie

